MyHotComments.com

Tuesday, August 24, 2010

lebih.senang.begini.

morning! hehe..pg2 lg dah nk post blog kn..ari ni clas start lmbt ckit...
updates ckit..mcm bese..blog ni tmpt luahkn isi hati aku..

firstly, i wana wish hepi belated day for my..dot..dot...hehe..21st of august! 
aku nk wish kt dy,nk bgt msg kt fb..aku unblocked lar dy pnye page,then dy dah ade gul len.alhamdulillah..;)
lega aku..aku amek keputusan x anta msg kt dy pon..takot ggu dy plak nti kn..
semoga dy btol2 dah b'ubah n hidup hepi..n b'jaya pd suatu ari nti..

-actly,ko x truk sgt..bf yg baik,tp ade sumthing yg aku mmg xleyh nk terima..kita kurang sesuai.
.mcm ni lebih bek..kn ? bgus lah ko da bahagia ;) - P.E.A.C.E !!

n,now..aku pon dah dpt menyesuaikn diri..biarlah aku mcm nie..jgn sesiape cuba nk ngorat aku taw! haha

i'll not accept any commitment for now!! tq  :)


now,mase utk m'bina kehidupan diri sendiri..kejayaan aku,kegembiraan aku,semua t'letak pada diri aku sendiri,bukan org lain..akn trus belajar,belajar dan belajar tntg kehidupan,biar masa yg mematangkn usiaku.
supaya aku x terus hanyut n leka bermain seperti ank2 kecil! :D

[a lot of thnx to all especially my family members, bff, frens n sape2 yg menghormati diri ini.]

       i  ♥  myself!!! ^.^

p/s: i ♥ u'll also! xoxo!!

mr.b: its ok. its over now..lepaskn kau, pegilah cari kehidupan ko..aku akn teruskn hidup aku sendri..thnx ;)

No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing