MyHotComments.com

Friday, October 9, 2009

KAU..DIA..DAN KAMU..

hari2 ku msih t'belenggu..
wlu setiap hari aku b'sujud rela melepaskan kau,dia & kamu..
namun..msih juga aku dibelenggu..
waktu ku suram..dia dtg mencerahi hidupku..
namun sementara itu..dia pergi tnpa jejak..
aku t'cari2 kau.. kau yg dlu nya semangat ku..harapan ku..
sudah jauh..pergi dgn hdup mu..
nmun..di antara kau dan dia..
hadir nya kamu.. yg dlu nya aku tulus menyayangimu..
saat kini..aku msih t'perangkap...
aku sedeh kerna kamu,lalu dia dtg..aku jatuh kerna dia,lalu aku cari kamu..
kamu dan dia pergi..lalu angin membawa hmbusan berita tntg kau..
aku lelah,aku letih..lalu aku t'sadung dan t'sungkur..
aku menangis..
Ya ALLAH..
Di antara kau,dia & kamu..
siapakah milikku?? atau mereka bkn milikku..
mengapa mereka sering lagi menapak dlm hti ku...

kembali b'putar3..bersilisih ganti..dtg dan pergi..
membuat aku jatuh..lalu bgun,aku t'sungkur lalu tegak b'diri..
dan aku menangis lalu b'sujud pada mu..
ku serahkn segala nyer,,ku terima segala kehendak MU..

No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing