MyHotComments.com

Monday, October 11, 2010

Cinderella Blues - Part 1


hurmm..td duk layan cerekarama ngn k.nawar,tjuk cite ni CINDERELLA BLUES..
sgt best.

Okeyh..knpe nk wt post baru..sbb...dlm cite ni ade lagu nie...


huhu..sbb apew..sbb lagu nie wt kn aku teringt kt dy..owhh..tidak!! haha.. ape2 pon..mmg ade cerita tntg aku ngn dy...tp kiteorg xde jodoh..n aku pon dah redha..n aku pon dah boleyh terima semua pasal kami..dy pernah nyanyikn lagu nie utk aku... n dy pernah nangis sbb aku..xde lelaki yg pernah nangis sbb aku..dy sorg jer..tp aku xtaw lar..bpe rmi lg pempuan dy pernah nangiskn....kn..so,yg dah lepas.lepas lar..

p/s: tak mungkin kerana syg..cuma kadangkala aku terkenang~~ 

6 comments:

iz faiz said...

byase la tuh~ cool2 jerh~

Ms. qisha iyana harun said...

hehe..xnk bercinta lagi lar..:)

tukangtulisnota said...

dont give up!

Ms. qisha iyana harun said...

i'm off for now!! hahaa...

tukangtulisnota said...

haha.
saya sedang bersedia untuk mengedar borang

Ms. qisha iyana harun said...

okeyh! semoga berjaya mendapat tender yg baik kakak!! hehehehe..

sy nk bercuti dulu...hehe..
cuti2 malaysia~

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing