MyHotComments.com

Tuesday, October 26, 2010

semester 5.break :)


haa..baru lar aku ase skng..kebosanan yg melanda..ble dah cuti nie..sbb cuti aku xsme ngn mber2 aku..dorg cuti bln 12 nti..aku bln 12 dah practical lak..klu last year aku kje part time kt OLDTOWN..skng nie duk umah jer..

mcm ari nie..aku g klinik..inject vaccine..tp doktor xde pulak..then aku g giant..beli brg mkn ckit..sorg2 jer..test market..haha..tp takot gak td..g giant..org x rmi....wktu keje kn..aku jer yg ade..ade mamat kt bahagian sos tuh..senyum2..seram aku..aku cari sos black paper yg kecik ..xde..aku amek jer yg besar...kt bahagian sayur lak..pekerja lepak2..ade foreigner..ade org tmptn gak..ushar2..hyesshh! then aku beli lar SUSHI 2 ketul..sedaapp! :)

slalu aku lepak kt MCD klu g ngn mber2..oldtown ker..tp td..aku pndg jer lar..sorg2..mls lar..
pastuh aku g ke pekan lak..nk bank in kn cek mksu aku..sebelom tuh singgah kdai megazine..naa..aku beli 3 megazine skali gus..RAPI,DARA and SEDAP (megazine masakan).. hehe..aku skew gak bidang masakn..nti klu da kwen ..bahagia hubby aku taw..haha (gatai!! )..

plan aktiviti aku mse cuti nie ialah :

1) belajar memasak..nk g kelas wt pastri.. :)
2) nk sihat kn bdn (on diet) ;)
3) fly to sabah ( holiday beb! ) :)
4) cari duit lebeyh ckit...shopping. ;)
5) prepare utk practical.. ;(

cuti2 ni jgk..aku nk ushar cari scandal sorg lar..hahaha..sbb ape..sje jer..bosan lar..kpel2,aku x sedia nk beri komitmen lgi....tp xde la scndal ngn org punyer taw..aku ade prinsip xkn amek org punyer..kecuali yg 2 org tuh!! klu jdi isteri num 2 pon okeyh! hahaahhaha..jahat kew?? xkn..hehe..spe berminat nk isi borg cantact  aku yer..( hahaha..ini adalah gurauan sahaja)!!!


p/s: ina doakn maknyah n ngn pak ngah selamat mengerjakn ibadah haji..selamat pergi dan pulang semula ker malaysia..

No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing