MyHotComments.com

Sunday, September 13, 2009

AKUKAH.YANG.BERSALAH....maafkan aku...

akukah yang bersalah...
pada mu...
ari ni...dan sebelum nya...
aku sering memikir kan tntg rasa itu...
rasa itu sgt perit buat ku...
aku tak pernah bahagia dgn rasa itu...
aku sentiasa diseksa oleh rasa itu...
aku tak berniat utk berbuat demikian pada mu...
aku bukan sengaja meluka kn mu...mnyusah kn mu...
aku bukan sengaja utk memenuhi ruang2 kosong di minda mu..
dgn masalah ku...kesedihan aku...
aku hanya mahukn perhatian dari mu...
kasih syg mu...
aku kah yg bersalah? maaf kan aku..

akukah yang bersalah...
pada kau...
kau yg tiba2 hadir sbg teman di kala sepi...
lalu disalah erti oleh ku...
engkau mngerti tntg itu...
namun kau relakn nya...
dan aku terlupa tntg dia...
tntg mereka...
namun,pada kamu..aku x pernah lupa...
apa yg berlaku adalah sebab kamu...
akukah yang bersalah??maaf kn aku...
maaf kan aku...



No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing