MyHotComments.com

Friday, September 11, 2009

AKU.REDHA.LEPASKAN.......

hari ni dan sebelum nya..
aku sentiasa di belenggu oleh perasaan yg tidak menenangkn..
terapung2 dlm kekusutan dan kebuntuan..
maka hari ini..aku redha dan pasrah..ku serah kn kepada Allah..
kerna Dia Maha Megetahui..yg terbaik utk ku..

~my bff~tq 4 being my frens.

~my ex..still thinking bout him..but..lets bygone..be bygone..~~


ya Allah...
andai-Nya telah kau catatkn..
dia milikku..tercipta utk ku..
satu kn lah hatiku..dgn hati nya..

dan ya Allah ya Tuhanku Yg Maha Mengasihani..
seiringkanlah kami menjalani hidup ini..
ketepian yg sejahtera dan abadi..

tp Ya Allah,andainya telah engkau takdir kn..
dia bukan milikku..
maka jauhkn lah dia dari pandangan ku..
luput kn lah ia dari ingatankn..
pelihara lah aku dari kekecewaan..

serta..Ya Allah yg Maha Mengerti..
berikanlah aku kekuatan.
melontar bayangan nya ke dada langit..
hilang bersama senja nan merah..
agar ku bisa bahagia da tenang..
wlu tidak bersama nya..

dan Ya Allah yg Tercipta..
gantikanlah yg telah hilang..
tumbuh kan lah yg telah patah..
wlu bukan dgn nya..

ya Allah ya Tuhanku..
pasrahkn lah aku dgn takdir mu..
sesungguh nya apa yg telah engkau takdir kan..
adalah yg terbaik buatku..
kerana..engkau Maha Mengetahui,yg terbaiik buat hamba mu ini..

ya Allah,cukup la engkau shaja yg memelihara diri ini..
dunia dan akhirat..
dengarlah dan kabul kan rintihan hamba mu yg daif ini..
jgn engkau biarkan aku b'sendirian..
di dunia mahupun akhirat..
menjuruskan ke arah kemaksiatan dan kemungkaran..
maka engkau kurniakan lah aku pasangan yg b'iman..
supaya aku dan dia b'sama2 dpt membina kesejahteraan hidup..
ke jalan yg engkau redhai..
dan..kurnia kn lah aku keturunan yg soleh..

AMIN...


No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing