MyHotComments.com

Saturday, December 12, 2009

KAU MENCIPTA DOSAKU....

sebentar tadi..aku tgok la sebuah drama kt rtm 1...menarik p'hatian sungguh...ntah knpe sebak tgok cite tuh...xde la phm mne cte nyer...sbb ayt2 dlm cite tuh puitis la sgt3...;)tbe2 aku ase nk update blog...sbb t'ingt kt sum1 tuh...jeng3...sape lg klu bkn buah hti...;)dua tiga ari ni...rasa len sgt..ntah la...

kdg2 keliru...aku pon xtawu nape...lpas jer menunaikn ibadah wajib 5 kali sehari semalam..aku pasti menadah tgn..memohon petunjuk..di jauh kn dari kekeliruan...di jauh kan dari gelodak benak ku...agar aku sentiasa tenang...dan dpt b'fikir dgn waras...
bila aku t'ingt kn dy...ntah knpe begitu berat dada ni aku rasakn...sebak yg t'amt sgt..
ape benar aku dgn dia d'pertemukn sbgi jodoh..
atau sebagai petunjuk dan pengajaran...
adakah dia ikhlas t'hadap aku...
dan adakah dia mengharapkn apa yg aku harap kn?
aku syg kn dia..aku sentiasa memohon petunjuk agar dia adalah cinta haqiqi ku..jauh dari cinta nafsu..
mampu kah aku? mampu kah dia?
knpe aku begitu sedih..knpe aku begitu sbr dgn diri nya...
wlu kdg2 perasan ku t'luka..hati ku t'sentuh..
di kala itu..ada bahagia di samping nya...
namun apa pun..aku b'syukur dgn segala yg d'beri oleh ALLAH S.W.T..
aku redha..apa yg t'jadi sudah tntu ada hikmah nya...;))
p/s: dia x bce blog nie kot...tp aku btul2 b'harap akan nya...aku terima dia sepenuh hati..baik buruk nya...aku sentiasa mengharapkn ada jalan utk mempertahan kn hbgn ini...
dia -->emeermokhsinmatsaleeh..


No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing