MyHotComments.com

Tuesday, December 8, 2009

SUARA ANGIN.DINGIN MALAM.

malam...
lantas si gadis menghempas kn tubuh nya ke alas lena...
lalu memejam kn mata rapat sekali...
namun...
dlm pada itu...minda ligat berfikir...
terlelap jauh sekali...
imbasan warna2...mentari pg td...
apa yg berlaku padanya hari ini..ketika dulu...
air deras berhaba mengalir deras di pipi...
suara angin menghembus...
dingin menusuk ke tulang hitam...
keyakinan mula hilang...
kata2 si manusi..b'lalu....
semua sama..x bleyh di percayai...
ahh..aku rindu dia..aku rindu dia...
x mungkin..bkn dia..bkn dia...
celaru b'dentum di angkasa minda...
ahh...mmpu kah aku mencerah kn yg telah mendung..
masih kh ade sinar dlm hidup ku..
getus si gadis...
sentiasa m'harap pada harapan...
harapan...
tungu..tggu dan terus menunggu....
kasih dan syg hanya pda ibu...
syg dan rindu pada dy..
cinta aku utk NYA..
MAAF KN AKU...
AKU PERLUKAN MASA...

No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing