MyHotComments.com

Saturday, November 20, 2010

Aku.abg kacak dan broadband! :P

ini kisah malu.. hihihi.. ^^,

dear abang kacak! rambut pacak2!

escape from reality



tadi g Plaza Alam Sentral.. nk cari thumbdrive... lalu kt kedai2 ade org jual broadband..aku ckp kt mamat tuh..xpe..sy dah ada pon..
terus masuk kedai sebelah... ade abg kacak dlm tuh..tggi2..style mcm cina..
masuk2 jew dlm kedai tuh...

abg kacak: yer..nk ape..(suara macho habes! ) ^.^

aku: sy nk broadband! (aku pelik, huh yerker nk broadband)..

abg kacak: broadband ade kt cni..smbil berjalan ke almari belakang..

aku: (tersedar dari lamunan) ehh!! bukaaan broadbannnndd! sy nk thumdrive! ^.^

abg kacak: owhh...thumdrive...ade ni jer... smbil tunjuk kan jenama KINGSTON..ni jer ade..amek lar.. boleyh kurang seringgit...janji bende ni habes..

aku: ( yg dah malu tuh) owh...! hehe..klu thumbdrive ni serengget sy beli lar.. ni jew kew adew..jenama len xde kew..

abg kacak : xde dik..ni jew yg ade.. =)

aku: xpelah..terima kasih yer .. =)   .... lalu beredar keluar dari kedai..
( tq cuz make me escape from reality.. abg kacak. ahakz! ^^,)

-mesti abg tuh perasan kn...hishhh! ape lah! tp tu di luar kawalan aku.. HARAP MAKLUM. 

p/s: badmood n leteyh.. sebab.. ade lar...
hepi  sbb yuran practical ptptn bayar! yess! :))


2 comments:

Eyka said...

t jumpe ag kim salm..cakp aq nk berkenaln...hahaha*ttibe..:)

Ms. qisha iyana harun said...

hahaha..xnk... ! Aku pon neves2 ckp ngn dy... :)

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing