MyHotComments.com

Tuesday, November 16, 2010

Surga Mu~

by UNGU

Segala yang ada dalam hidupku
Kusadari semua milikMu
Ku hanya hambaMu yang berlumur dosa
Tunjukkan aku jalan lurusMu
Untuk menggapai SurgaMu
Terangiku dalam setiap langkah hidupku
Karena…
Kutahu…
Hanya Engkau…
Tuhanku…
Reff :
Allahu Akbar
Allah Maha Besar
Ku memujaMu di setiap waktu
Hanyalah padaMu
Tempatku berteduh
Memohon ridho dan ampunanMu
Tunjukkan aku jalan lurusMu
Untuk menggapai SurgaMu
Terangiku dalam setiap langkah hidupku
Karena…
Kutahu…
Hanya Engkau…
Tuhanku…
Back To Reff :
Allahu Akbar
Allah Maha Besar
KumemujaMu di setiap waktu
Hanyalah kepadaMu
Tempatku berteduh
Memohon ridho dan ampunanMu
Allahu Akbar
Allah Maha Besar
KumemujaMu di Setiap Waktu

p/s: ari ni bad mood. runsing kepala pk.. x suke btul.. hurmm.knpe lar x habes2 benda ni erk.. harap aku dpat bertemu dangan seorg yg boleh bwk aku jauh dari hal mcm nie..

ari ni lonely giler.. hurmm...ari yg seterus pon cm tuh kot.. tetibe jer loose confident.. mana ntah pegi nya aku yang dulu nya high confident level!!! 

aku xtawu nk kol sapew.. kredit celcom banyak dah dlm tuh..semua org bz.. aku juz nk cari sumone yg dpt sembang2 dgn aku.. tp x jumpa lagi..yang aku try col tadi..bukan org yg aku cari kot.. bukan.. sbb bila aku cakap jer dgn dorg.. ntah lar..hurmm..manalah dia yg aku cari2.. apelah yg ggu hidup aku sekarang nie... :(

No comments:

OBSESS WIF MA SELF! ;p

OBSESS WIF MA SELF! ;p

PHOTO.OF.ME

PHOTO.OF.ME
impossible.is.nothing